Vyökokeet ja karateleirit

Tulevat vyökokeet:

Ryhmäsi vyökokeen ajankohdan löydät uutiset otsikon alta "poikkeukset harjoitusajoissa"

OHJEITA VYÖKOETTA VARTEN: (ohjeet soveltuvat kaikille harrastajille)

Tule paikalle vähintään 30 min ennen vyökokeen alkamista.

Huolehdi, että puku on puhdas. (ensimmäisessä vyökokeessa puku ei ole pakollinen)

Varaa mukaan vyökoemaksu käteisellä, tasaraha.

Tule hyvällä asenteella. Koetta ei tarvitse jännittää jos olet käynyt harjoituksissa ja osaat vaadittavat tekniikat.

Jos et pääse vyökokeeseen, jonkin painavan esteen takia niin voit suorittaa kokeen, sopimalla siitä Sensein kanssa.

Hintaan sisältyy, vyökoe ja todistus suoritetusta vyöarvosta.

Nuorten ja aikuisten vyökokeiden hinnasto:

Keltainen 25,00e

Oranssi    35,00e

Vihreä     45,00e

Sininen    75,00e

Ruskea     95,00e

1. dan      250,00e

2. dan      350,00e

VYÖKOKEESEEN VOI OSALLISTUA SEURAAVASTI;

Kokelas on osallistunut aktiivisesti treeneihin, leireihin ja special harjoituksiin.

AIKA JOLLOIN VOI SUORITTAA SEURAAVAN VYÖARVON (aikuisten vyöarvoissa):

keltaisen suorittamisesta vähintään 8kk, tämän jälkeen voidaan osallsitua oranssiin kokeeseen

oranssin suorittamisesta vähintään 18kk, tämän jälkeen voidaan osallistua vihreän kokeeseen

vihreän suorittamisesta vähintään 24kk, tämän jälkeen voidaan osallistua sinisen kokeeseen

sinisen suorittamisesta vähintään 36kk, tämän jälkeen voidaan osallistua ruskean kokeeseen.

ruskean suorittamisesta vähintään 36/kk, tämän jälkeen voidaan osallistua 1. dan kokeeseen.

dan arvojen välissä tulee olla vähintaan 36kk harjoittelu ja aktiivinen seuraohjaaja toimiminen.

Ajat ovat suuntaa antavia, harjoitteluaktiivisuus, ohjaajana toiminen, oma harjoittelu ja leireihin ja muihin seuran järjestämiin tapahtumiin osallistuminen vaikuttaa siihen missä ajassa voidaan ryhtyä suunnittelemaan seuraavan vyöarvon suorittamista.

PELKKÄ HARJOITUKSISSA KÄYMINEN EI TAKAA, ETTÄ VYÖARVO NOUSEE VYÖKOKEESSA. TARVITTAVAT TEKNIIKAT ON OSATTAVA.

JUNIORIT;

Junioreille järjestetään vyökokeet kerran vuodessa.

Junioreiden vyökokeiden hinta on 25e.

VYÖKOKEITA OVAT ERITTÄIN TERVETULLEITA SEURAAMAAN mm. HUOLTAJAT, YSTÄVÄT, KAVERIT, NAAPURIT, MUMMOT, VAARIT JNE..

TERVETULOA!!!

Pohjois-Savon karate järjesti leirin Maaningan urheilutalolla 7.12.2019. Leirin pääohjaajana toimi 5.dan Harri Heikkari. Harjoituksiin osallistui kiitettävä määrä harrastajia kaikista ikä- ja tasoluokista. Kiitoksia kaikille osallistujille ja järjestäjille!

Photo: Ahti Räsänen /@ahuman70 (instagram)