Jäsenyys

Jäsenyys ja harrastajamaksu, sekä hinnasto;

Haluatko aloittaa karateharrastuksen seurassamme? Tule treeneihin tutustumaan! Kokeilemaan tai seuraamaan harjoituksia Maaningalla, Vehmersalmella, Pielavedellä tai Lapinlahdella.

Lajia voi käydä kokeilemassa kerran tai kaksi veloituksetta. Tämä onnistuu vain siinä tilanteessa, että ryhmässä on vielä tilaa. Joten ilmoittautumalla ryhmään varmistata paikkasi. Ohjeet ilmoittautumiseen löydät uutiset otsikon alta kohdasta "Kausi 23-24".

Jäsen vai harrastaja:

Alle 18-vuotiaat ovat harrastajia.

Varsinaisen jäsen on täysi-ikäinen, joka on suorittanut täysimääräisen jäsenmaksun.

Jäsenmaksu / harrastajamaksu on 155e perheen ensimmäiseltä harrastajalta ja seuraavilta 125e.

Vakuutus:

Junioreilla huoltajat ovat vastuussa siitä, että alaikäisten kohdalla vakuutusturva on kunnossa.

Täysi-ikäisten kohdalla, jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa siitä, että vakuutusturva on kunnossa.

Seuralla ei ole vakuutusta, joka kattaa harrastajien tai jäsenten tapaturmat harjoituksissa.

Tiedot jäsenrekisteristä:

Pohjois-Savon Karate ry:n jäsenrekisterissä ylläpidettäviä tietoja käytetään vain yhdistyksen toiminnan seuraamiseen, organisointiin ja tiedottamistarkoituksiin. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Rikosrekisteriote:

Seura voi tarvittaessa pyytää harrastajaa toimittamaan rikosrekisteriotteen. Rikosrekisteriotteen toimittaminen seuralle on täysin vapaaehtoista. Toimittamatta jättäminen voi johtaa kuitenkin siihen, että seura tekee päätöksen, että harrastaminen seurassa päättyy.

HINNASTO:

Harrastajamaksu -23-24 on 155,00e perheen ensimmäiseltä harrastajalta ja seuraavilta 125,00e.

Junioriharjoituspassi 20,00e

Nuorten ja aikuisten karatepassi 30,00e

Vyökokeet alkaen 25,00e

Seuran järjestämät leirit alkaen 45,00e juniorit, 12-17-vuotiaat 65,00e ja täysi-ikäiset 75,00e