International frendship karate dojos

Picture from dojo
Two Sensei. Sensei Lampinen 4.dan and Sensei Suleyman 3.dan
Two Sensei

Now he have international friendship karate dojo in Alanya, Turkey. Baris Karate.

Nyt meillä on ensimmäinen kansainvälinen ystävyys-seura. Seura sijaitsee Alanyassa, Turkin Etelä-Rannikolla. Dojo on erinomainen. Dojolta on noin kilometrin matka hiekkarannoille, 300m kauppakeskuksiin ja saman verran useisiin hotelleihin. Yö 3 tähden hotelissa maksaa noin 20-30 euroa kahdelta henkilöltä. Myös dojo majoittautuminen järjestyy. Harjoituksia on joka päivä, paitsi sunnuntaisin.

Jos lähdet lomailemaan Alanyaan niin voit yhdistää samaan myös karaten riemun.

Jos suunnittelet tälläistä niin tieto kulkee Senseiden välityksellä. Ota yhteyttä ennen matkaa Seuran Senseihin Perttu Lampiseen 4.dan niin matkastasi tulee onnistunut.

Puh. 0407624871 Perttu Lampinen

Yhdestä harjoitus kerrasta voi halutessaa suorittaa pienen vapaaehtoisen korvauksen esim 5e/hlö. Dojo majoituksesta voi suorittaa esim. 10e/hlö/yö.