Tue seuraa kummijäsenyydellä!

19.8.2022

Seura tarjoaa uuden mahdollisuuden tukea lasten ja nuorten toimintaa.

Pystyt osallistumaan toimintaan kummijäsenyydellä.

Kummijäseneksi pääset vähintään 25,00 euron panoksella seuran toimintaan.

Kummijäsenmaksu suoritetaan seuran tilille FI39 5342 0120 0607 16 ja viitekentään merkintä kummijäsenmaksu, sekä kummijäsenen tai jäsenyrityksen nimi.

Pyrimme ylläpitämään lasten ja nuorten kamppailuharrastutoimintaa pienillä paikkakunnilla.Toimintaa on tällä hetkellä Maaningalla, Vehmersalla  ja Pielavedellä. Seuran 17 kausi alkoi 14.8.2022.

Haluamme myös, että lasten ja nuorten harrastusmaksu on mahdollisimman edullinen, jolloin mahdollisimman monella olisi mahdollisuus tutustua lajiin ja löytää siitä mahdollisesti koko elämän kestävä harrastus.

Laji opettaa lapsille ja nuorille keskittymistä, yhdessä tekemistä, koordinaatiota, tasapainoa, nopeutta, notkeutta sekä tietysti lajia, johon sisältyy myös itsepuolustus.

Lisätietoja saa seuran Senseiltä Perttu Lampiselta p. 0407624871

Olemme hyvin kiitollisia jos päätät ryhtyä seuran kummijäseneksi!!